fredag 15 januari 2010

Manikyr och Pedikyr


















Manikyr, 45 min

Filning, fixning av nagelband, nagelolja, polering, handmassage och lackning.



Lyxmanikyr, 60 min

Filning, manikyrbad, fixning av nagelband, nagelolja och polering. En lyxig handpeeling som avslutas med en värmeinpackning. Manikyren avslutas med hand- och armmassage samt lackning.



Chokladmanikyr, 50 min

Efter filning får dina händer njuta av ett chokladbad, fixning av nagelband, nagelolja och polering. Nu masseras dina händer och underarmar med varm chokladolja med havtorn. Avslutas med lackning.



Fotkur med lera, 50 min

Vi börjar med att peela dina fötter, som efterföljs av en varm lerinpackning med värme. Därefter följer fixning av naglar och nagelband samt borttagning av förhårdnader. Pedikyren avslutas med en fot- och vadmassage och lackning.



Fotkur med olja, 50 min

Peeling, oljeinpackning med värme, fixning av naglar och nagelband samt borttagning av förhårdnader. En ljuvlig fot- och vadmassage. Avslutas med lackning.



Fotkur med Choklad och Kaffe, 50 min

Dina fötter peelas med en kraftig kaffe och chokladskrubb som efterföljs av en chokladinpackning. Vi fixar dina naglar, nagelband och tar bort förhårdnader. Fötterna masseras nu med varm chokladolja. Därefter följer lackning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade