fredag 15 januari 2010

Kroppsbehandlingar





















Kroppspeeling, 40 min

Kroppsskrubb med havtorn och aprikoskärnor masseras in på hela din kropp. Efter en skön dusch blir du inlindad i en värmefilt. Avslutas med att en kroppsolja med havtorn masseras in på hela din kropp. Du blir sammetslen.



Helkroppsskrubb med kaffe, 40 min

En kraftfull helkroppsskrubb med kaffe, choklad, havssalt, havtorn och mint. En oslagbar kombination som ger mycket goda effekter mot celluliter. Kaffe verkar utrensande och stimulerar lymfsystemet. Behandlingen avslutas med att din kropp masseras med en blandning av kaffe- och chokladolja.



Kaffe & Chokladskrubb på benen, 20 min

Du får en kraftfull skrubb på benen med kaffe, mint, havtorn, choklad och havssalt. Avslutas med att benen masseras med kaffe- och chokladolja. Mycket effektiv behandling mot celluliter.



Topp till Tå behandling, 75 min

Här njuter du av en avslappnande helkroppsmassage. Inlindad i en värmefilt får du en ansiktsrengöring, peeling och massage.



Aromamassage, 60 min

En varm väldoftande olja hälls på din kropp. Du masseras med långa svepande rörelser. Detta upplevs som den totala avslappningen. Efter massagen vilar du inlindad i en värmefilt samtidigt som du får en skön hårbottenmassage.



Choklad & Kaffemassage, 50 min

En varm choklad/kaffeolja hälls på din kropp samtidigt som du får en kraftfull ljuvlig helkroppsmassage.



Choklad & Kaffeinpackning, 70 min

Vi börjar med en kraftfull kaffepeeling. Varm choklad/kaffekräm med havtornsolja läggs på din kropp. När du vilar inlindad i en värmefilt får ditt ansikte en rengöring med en choklad/mintpeeling. Därefter får du en skön chokladmassage som avslutas med en chokladmask.



Friskvårdsmassage

Rygg-, axlar-, nack- & dekolletagemassage, 30 min

Rygg-, axlar-, nack-, dekolletage- & ansiktsmassage, 45 min

Helkroppsmassage, 60 min



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade