torsdag 14 januari 2010

Ansiktsbehandlingar











Liten Ansiktbehandling, 35 min

Rengöring, peeling, hudanalys, lymfriktig ansikts-, ögon- och dekolletagemassage samt vitaminmask. Avslutas med fuktkräm och ögonkräm.



Djuprengörande Ansiktsbehandling, 50 min

En djuprengörande och uppstramande behandling. Djuprengöringssmask i två steg som djuprengör och tar bort de svarta knopparna på pormaskarna. Passar de flesta hudtyper. Läkande vid acne. Denna behandling ersätter portömning. Vi börjar med rengöring. Därefter värms huden upp med infrarött ljus. Du får en lymfriktig ansikts-, ögon- och dekolletagemassage samt en vitaminmask. Avslutas med fuktkräm och ögonkräm.



Lerkuren, 40 min

Rengöring, peeling och hudanalys. Huden värms upp med infrarött ljus. Vi använder en kraftig djupverkande lera med havtorn. Vid behov porrengöring. Rekommenderas för fet och oren hud. Avslutas med en fuktkräm som innehåller c-vitamin och ögonkräm.



Lyxkuren, 90 min

Vi börjar med en skön avslappnande rygg- och nackmassage. Vi fortsätter med rengöring, hudanalys och peeling. Vi skräddarsyr fortsatt behandling efter dina behov och rådgivning från oss. Här ingår c-vitaminbehandling.



Chokladdröm, 45 min

Rengöring och chokladpeeling men choklad/kaffeolja. Du får en skön ansikts-, ögon-, nacke-, och dekolletagemassage samt choklad/mintmask som verkar sammandragande och cirkulationsökande. Avslutas med fuktkräm och ögonkräm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade